حجت الاسلام والمسلمین دکتر مسعود آذربایجانی _ رئیس هیئت مدیره محترم موسسه سلامت نوید نیایش و همچنین دبیر علمی کنفرانس بین المللی مجازی «رهیافت معنویت خداسو در مواجهه با کرونا» گفت: کنفرانس بین المللی مجازی با عنوان «رهیات معنویت خداسو در مواجهه با کرونا» با دو محور خاص برگزار می‌شود. نخستین موضوع، مساله کرونا است که امروزه بشر را با خود مواجه کرده است. اندیشمندان و نخبگان و طبقه نخبگانی جامعه نیز باید به صورت جدی‌تری وارد این موضوع شوند.

وی افزود: این کنفرانس بستری فراهم می‌کند که طبقات نخبگانی ما که علاقه مند به این مباحث هستند بنا بر مسئولیت‌های اجتماعی خود وارد این میدان شوند، این ظرفیت را به فعلیت درآورند و با تحقیق و پژوهش و فعالیت‌های میدانی نتیجه آن را عرضه کنند.

استاد تمام گروه روانشناسی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیان کرد: رهیافت‌های مختلفی نسبت به کرونا وجود داشته است که مسائل پزشکی و دارویی از مهمترین آنها بوده است ولی با توجه به اینکه به سمت گذار از کرونا حرکت می‌کنیم، ممکن است شرایط پس از کرونا را نیز درک کنیم باید به آنها توجه کنیم. پیامدهای روانشناختی و اعتقادی و کلامی و جامعه شناختی از جمله این پیامدها است.

مشروح گفتگوی ایشان را در لینک زیر مشاهده فرمایید:

http://mehrnews.com/xTvnT